maanantai 16. heinäkuuta 2012

It's raining men

 Harmautta ulkona. Ei värejä myöskään kuvissa. Ei ole edes omia kuvia laitettavaks vaan weheartit.com pelasti mut jälleen. 


Oon melkein koko päivän maannu sängyllä ja koittanu lukee kirjaa, että se ei jäis kesken ku lähen Englantiin. Mukaan en voi sitä ottaa ku en kuitenkaan lukis sitä. Nii oonhan mä varmasti sanonu et lähen reissuun? Ainii onhan siitä ollu puhetta varmaa joka postauksessa ainakin yhellä lauseella viime aikoina. :D No, se nyt vaan sattuu olemaan asia mikä on mun mielessä koko ajan. Ja ihmekkös tuo kun matkaa on ootettu vuosi ja nyt se on päivän päässä. Tarkalleen mun pitäis olla kentällä 36 tunnin ja 30 minuutin päästä. Mulla saattaa olla pieni paniikki ku jäljellä on vaa ne 30 minuuttia. :D Ihanaa lähtee ja pääsette teki välillä lukeen jotain muuta kun mun hehkutusta siitä miten pääsen näkeen ja kokeen kaikkee ihanaa ja shoppaileen lompakkoni tyhjäks jos huvittaa!!:)


Aattelin viel huomiseks järkkää jonkun postauksen silleen että tuun ainakin heipat sanomaan. Englannista saan iPhonella laitettuu kuvii mut ilman tekstii ja jostain nettikahvilan koneelta pääsen terkkuja kirjottaan mutta ilman kuvia. :D Kaikkeni yritän että saatte tietää musta kolmen viikon aikana kuvin ja joskus myös sanoin! Huomiseen


-Hanna-

2 kommenttia: