tiistai 17. heinäkuuta 2012

Mä oon jo matkalla


Aamulla mentii mun vanhempien kanssa aamupalalle keskustassa olevan Kluuvikadun Fazerille. Vähän speciaalia viimesenä päivänä kotona. :D Kyllä nyt on alkanu lähtö jännittää ku tossa oon laukkua pakannu. Kuvia mulla ei nytkään ole ku noi kaks mutta olkaa ylpeitä, keksin sentään jotain kuvitusta! :) Tosta biisistä tuli nyt mun ja Annen virallinen Englantiinlähtöbiisi, eikä sopivampaa oltais voitu löytää! Huomenna tähän samaan aikaan me ollaan jo Englannissa, ehkä jopa matkalla Brightoniin. Meijän kone on perillä 9.10. paikallista aikaa eli aika aikasin aamulla ja siitä lähetään varmaan bussilla jatkaan matkaa. Aamulla on siis tosi aikanen herätys ja ens yönä nukkuminen voi tuottaa aika kovia haasteita. :D Mutta mä tulin siis sanomaan nyt heipat ja että tuolta matkalta postailen varmaan enimmäkseen kuvia. Kerrankin mulla ihan oikeesti tulee oleen vaikeuksii valita mitkä kaikki kuvat laitan! :D Viettäkää te täällä tai missä vaan hauska loppuloma, niin mäki aijon tehä!! 


-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti