sunnuntai 27. toukokuuta 2012

the Versatile Blogger Award

1. Nimeä 10 bloggaajaa (en tunne noin montaa joten taitaa tulla vaan 5)

2. Kerro näille bloggaajille tästä heidän blogissaan.

3. Kerro 7 faktaa itsestäsi.

4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut.

5. Lisää the Versatile Blogger Award kuva blogiisi.

Kiitos Amy, kun nimesit mut tähän blogissasi. :)

7 faktaa:
1. Luen tosi paljon kirjoja. Aina pitää olla joku kirja mitä lukee, tällä hetkellä se on Sinkkuelämää: Carrien nuoruusvuodet.
2. Kesällä parasta on chillailu hyvän kaverin/kavereiden kanssa. Viime kesänä tuli käveltyy parikymmentä kilometrii keskustassa ja istuttuu Tuomiokirkon portailla.
3. Oon harrastanu ratsastusta koht 11 vuotta. Alotin ku olin 4- vuotias.
4. Paras leffa minkä oon nähny on Pretty Woman (1990)
5. Jos nään kaupassa jonku kivan vaatteen ja jätän sen silti ostamatta niin kotona tulee sitte mieleen ihanii asuja mihin just se vaate sopis. :)
6. Käytän pukeutumisessa värejä mut vielä haluisin oppii käyttään esim. printtejä ja erilaisii materiaaleja.
7. Ainaki koulus kaverit pitää mua jotenki tosi fiksuna mut oikeesti välillä oon aika blondi! 


Mä kommentoin niiden ihmisten viimeisimpään postaukseen heidän omissa blogeissaan jotka saavat tämän minulta. :)

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti