sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Weekend is over again

Moikka kaikki, toivottavasti on ollu kiva viikonloppu. Eilen oli harmaata koko päivän ja välillä sato, mutta tänään aurinko on paistanu ja sulattanu lumia. Toivottavasti ootte hyödyntäny kaunista ilmaa paremmin kuin minä.


Perjantaina koko koulu pääsi yheltä koulusta koska opettajat lähti jollekkin "retkelle" Tallinaan. Ei yhtään haitannu jättää kahta hissan tuntia väliin perjantai iltapäivältä. :) Käytettiin iltäpäivä sitten hyödyksemme kahden kaverin kanssa ja mentiin syömään kebabit. Syönnin jälkeen olin niin täynnä, että meidän ulkona tallustelu oli erittäin paikallaan. Kiitos mulla oli tosi hauskaa! Illalla sitten salille treenaamaan ja kuluttamaan kebabit! :D


Eilen kävin päivällä tallilla ja en tehny sitte oikeen muuta. Löhösin kotona. Sain viestin valmentajalta, että meidän tän aamun peli oli peruttu kokonaan eikä sitä siirretä muuhun päivään. Se sopi erittäin mainiosti, kun meillä kuitenkin oli tänään iltapäivällä peli. Me pelattiin huonosti. Vastustajakin oli huono, onneks. Me tiedettiin niiden taso kun ollaan pelattu aikasemminkin näitä vastaan. Ollaan aina voitettu aika monella pisteellä. Voitettiin me tänäänkin, mutta vaan yhellä pisteellä. Voitto se on sekin, tiedän, mutta iloa ei nostattanu kun valmentaja sano pelin jälkeen että tällasellä pelillä ei koskaan ansaitse voittaa. Se kuitenkin valituksesta, voitettiin ja sillä selvä. 


Pelin jälkeen oon kuluttanut aikaani kirjaa lukien ja kohta olis aika linnottautua telkkarin ääreen kattomaan Idolsia ja yheksältä Kostoa. Mulla ei tässä mitään ihmeempiä muuta, hyvää alkavaa viikkoa kaikille....iskä sano just et huomenna sataa lunta, ehei ihmiset mä en siihen suostu eli olkaa huoleti niin ei tapahdu. (!!!) Toivottavasti ei, huomenna sen näkee.


Yritä niitäkin asioita, jotka tuntuu mahdottomilta. :)






-Hanna-

Psst. Kuva: We heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti