tiistai 17. huhtikuuta 2012

Ei lämmin luita riko

Otsikon valitsin tän päivän kolean ilman takia.

Eilen illalla mä jo ehdin huokaista helpotuksesta, ei lunta tai räntää. Aamulla kuitenkin järkytys oli erittäin suuri kun näin sen älyttömän räntäsateen. Onneks siitä sateesta ei jääny mitään maahan, mutta varmaan sopii ihmetellä millon viimeks huhtikuun puolessa välissä on ollu lumisadevaara? Kyl mun mielestä kevät tuli viimevuonna nopeemmin.

Mun piti tänään mennä tuntia aikasemmin kouluun tukioppilaiden kokoukseen. Olisin normaalisti saanu nukkua aamulla tunnin pidempään. Ei mulla onneks oo mitää erityisempiä univelkoja ja unttomia öitä takana. Kokouksen jälkeen sitte fyssan tunnille. Meillä oli koe viime perjantaina 13. päivä ja sen sanottiin olevan koko yläasteen vaikein koe. Jos toi pitää paikkaansa, mulla ei taida olla mitään hätää fyssassa, sain kokeesta nimittäin 10!! Oi vitsi en olis kyl uskonu, vaikka se tuntuiki menevän hyvin mut silti! Päivä jatkui ruotsilla ja hissalla. Kahdelta mä olinkin jo kotona kun hissan kaksoistunnilta päästiin sen verran aikasemmin.

Tänään on sitten vika koriskauden peli. Alkaa jo vähän väsyttää kun on pelattu eilen ja sunnuntainakin mutta yritetään jaksaa vielä tänään pelata täysillä!

Tiedättehän että huomenna alkaa Stockmannin Hullut Päivät? Yllätyin vähän ite kuvastoa selaillessani ettei sieltä löytyny oikeen mitään mikä olis ihan pakko saada. Parina edellisenä kertana on ollu vaatteita, mitä oon ollu jonottamassa siellä kun ovet aukee ja juossut kilpaa muiden kanssa hakemaan. Kuulostaa hullulta juosta ja tapella tavaroista, mutta sellasta vaan tapahtuu. :) Yritän kuitenkin joku päivä päästä piipahtamaan ja kattomaan löytäisinkö jotain mitä ei kuvastossa ollut.

Tossa oliskohan ollu viime viikolla tai sitä edellisellä lueskelin erästä blogia, jonka kirjottaja oli käynyt shoppailemassa ja ostanut jotain, en muista nyt mitä, kaupasta nimeltä Carlings. En tunnistanut kauppaa joten uteliaana etsin sen googlesta. Huomasin, että Carlingsilla on kaupat Forumissa ja Kampissa, hassua etten ainakaan muista kiinnittäneeni kauppaan mitään huomiota. Kuitenkin, selailin nettisivuja ja nyt tuntuu että pitää ehdottomasti päästä käymään! Löysin esim. farkkupaidan mitä oon yrittäny etsiskellä muutamista kaupoista, mutta sopivan mallista ei oo tullu vastaan.

Toi näyttää just hyvään malliselta. Kesälläkin toi menee takista jos on vaan vähän viileempi päivä ja jos se on hyvä ja ostan sen niin lähtee muuten ehdottomasti mukaan Englantiin! :D

Mutta nyt mä lähden syömään itsetekemääni kanakastiketta ja valmistautumaan henkisesti siihen peliin. Huomenna opastamaan kuutosia jotka tulevat tutustumaan tulevaan kouluunsa ja illalla taas talli kutsuu.


-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti