torstai 12. huhtikuuta 2012

Here I am, writing to you

Heipsan! Edellisestä postauksesta onki vierähtäny jo melkein viikko. Ei oo tullu kirjotettuu kun ei oo ollut mitään sen erityisempiä tapahtumia. Kaikki on palaillu siltä lyhyeltä lomalta takaisin tähän arkeen. Toivottavasti muuten kaikkien teidän loma sujui hyvin ja saitte kunnolla ladata akkuja loppukevättä varten. Tosta tulikin mieleen että nyt kun päivät on ollu kunnolla plussan puolella noi lumet sulaa toosi nopeesti. Odotan päivää kun saan laittaa uudet oranssit balleriinat jalkaan! Mun kuluneesta viikosta sen verran, että mulla ei oo ollu treenejä ollenkaan koko viikolla ja sunnuntaina pitäis kuitenkin olla peli, itseasiassa kaksikin peliä. Eilen kuitenkin kävin toki tallilla. Paikka missä mä voisin käydä omatoimisella lenkilla on vielä lumen peitossa tai siellä on muuten vaan niin märkää etten pääse juoksemaan. Huomenna kuitenkin tän hetkisen suunnitelmani mukaan menisin illalla käymään salilla niin en jää ihan toimettomaks.



Koulussa semmonen normi päivä, taas. Mulla on aina normi päivä. Kaks tuntii seittemästä meni koneella. Ensin kirjottaen enkun ainetta, taas kerran, ja sitten toinen mantsan tunneista tekemällä Eurooppatyötä aiheena Ranska. :)

Tossa alkuillasta menin käväsemään Itiksessä. Musta tuntuu, et oon kirjottanu ton aika monta kertaa ennenki, menin käymään Itiksessä. No kuitenkin, olin siellä taas kerran. Mun pitäis löytää nyt mekko, joka soveltuis hääjuhlaan ja mahdollisesti myös koulun kevätjuhlaan. Sovitin kahta, mutta kumpikaan niistä ei nyt lähtenyt mun mukaan. Konfismekonkin tarvitsen, mutta sitä olis tarkotus ettiä Tallinnasta kun meen sinne vappuna.

Oon sanonu et mun kesä on aika täynnä kaikenlaista tapahtumaa. Voisin avata tätä juttua kertomalla et ison osan siitä kesästä vie kolmen viikon kielimatka Englantiin. (!) Toi Englanti kolahti muhun pari vuotta sitten ja oon kerran käyny Lontoossa. Se oli aivan ihana paikka. Kielimatkalla mä en kuitenkaan ole Lontoossa vaan aika lähellä sijaitsevassa Brightonissa. Me mennään kuitenkin käymään Lontoossa kiertämässä nähtävyyksiä ja shoppailemassa. Syy siihen miks tää tuli mulle nyt mieleen kirjottaa on se, et matkaan on enää vähän yli kolme kuukautta!! Matkan varaus hetkellä siihen tuntu olevan älyttömän kauan, mutta aika kuluu nopeesti, nopeemmin kun kukaan oikeestaan tajuakkaan.


Huomenna sitten aamulla fyssan koe. Luulen ainakin osaavani, saa nähdä. Huominenhan on sitten 13. Perjantai. Toivottavasti kenelläkään ei ole mitään kamalaa epäonnenpäivää. Mä toivottelen kaikille nyt hyvää yötä. 


Tossa viel biisi jonka mä tänään löysin. En tiedä yhtään onko se vanha, uusi vai vaan täysin tuntematon, mutta muhun se jotenkin teki vaikutuksen. :D


-Hanna-


Psst. Kuvat: We heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti