perjantai 20. huhtikuuta 2012

It's Friday people

Sateista iltapäivää kaikille! Mä inhoan tota sadetta. Joidenkin mielestä on ihanaa kun sataa ja se kuulemma rauhottaa, mulla ainakin vaikutus on päinvastainen ja tulee semmonen alakuloinen olo. Koulussa tänään kasista kolmeen, epäinhimillistä näin perjantaina. Onkos teillä jotain ihmeellisiä viikonloppu suunnutelmia? Säästä on ennustettu lämmintä joten pitäis varmaan keksiä miten sitä hyödyntää. Yks varma asia on että hissan kokeeseen pitää lukee. Se olis vika koe hissasta peruskoulussa! Kuulostaa hassulta. :)


Eilen illalla kun tulin sieltä kirkolta kotiin lähin vielä äidin kanssa Hullujen Päivien iltavisiitille. Pikasesti käytiin ja mukaan tarttu mekko serkun häihin ja samaa voisin käyttää koulun kevätjuhlassa! Oon käyny kerran aijemmin ettimässä sitä mekkoo mutta sillon en löytäny. Eilen sitte pyörin hyllyjen välissä ja siinä se oli. Mun kokokin oli vielä jäljellä! Aattelin että en paljastais siitä kuvaa vielä, vaan vasta kun on sen käytön aika ja laitan kampaukset ja meikit. Siihen on semmonen kuukausi vielä aikaa.


Varmaan huomaatte tuonne oikeeseen nurkkaan ilmestyneen Lukijat kohdan. Oon tutkinu noita blogin asetuksia ettien et saisinko jostain laitettua ton näkyviin mutta koskaan en oo löytänyt. Tänään kuitenkin päätin vielä kerran etsiä ja löysin melkein heti! Nyt se siis on siellä, joten jos tykkäätte käydä lueskelemassa niin liittykää ihmeessä. Olis kiva tietää, keille näitä tarinoita kertoo. :D Olis myös tosi ihana tietää teidän mielipiteitä tästä mun kirjottelusta. En halua painostaa ketään, heitän vaan toiveita.

Mä toivottelen teille nyt hyvät viikonloput, toivottavasti hyvässä säässä. Tulen kuitenkin todennäkösesti kirjottamaan vielä huomenna tai sunnuntaina.


-Hanna-

Psst. Kuva: We heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti