sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Now I believe it's coming

Nyt mä voin vihdoin uskoa, että se kesä on tulossa! +15 astetta ulkona, ja mitä mä teen, luen sisällä hissaa. Aika tylsä homma nyt kun tarkemmin rupesin ajatteleen. Sen verran oon nenääni ulos aamupäivällä laittanut, että menin autoon- salille- takas autoon ja kotiin. Jotain on siis sentään tullut tehtyä tänäänkin. Tää viikonloppu meni muutenkin vähän mitään tekemättömissä tunnelmissa. Eilenkin olin vaan kotona ja luin sitä hissaa. Mitähän ope sanois, jos vaan menisin tiistaina kokeeseen ja sanoisin et kuka niitä vanhoja jaksaa muistella? Ehkä se kuitenkin vaan löis koepaperin nenän eteen ja sanois että nyt on pakko.


Perjantaina äiti toi mulle Hulluilta Päiviltä pari kesäistä toppia. Tän kevään Hullut Päivät saldo mun osalta on siis mekko ja tarkemmin sanottuna kolme toppia. Ajallisesti toi on alle tunti vaate puolella ja ruokaostokset Herkussa. Harvinaisen vähän on siellä tullut pyörittyä, kun ainakin kahtena edellisenä kertana oon käyny kahtena- kolmena päivänä. Katotaan sitte taas syksyllä. :)


Ens viikolla siis se hissan koe, keskiviikkona ruotsin epäsäännöllisistä verbeistä koe ja kahtena päivänä tallilla. Ei oo ollenkaan treenejä, joten pitää varmaan saada käytyy salilla joku päivä. Kohta on vappu ja sitä mä lähden kin viettelemään tonne etelänaapuriimme Viroon. Siellä shoppailua Rocca al Mare kauppakeskuksessa ja kaupungilla kiertelyä. Koitan saada paljon hyviä kuvia. Siispä kuulemisiin ja hyvää viikonalkua!




-Hanna-

Ps. Tänään varattiin matka kesälomalla Kyprokselle! Taas yks asia lisää mun muutenkiin menevään kesääni. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti