sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

It is well worth the effor

Aamulla heräsin kellon soittoon 6.30. Tiedän, se saattaa kuulostaa erittäin älyvapaalta sunnuntai herätykseltä. Mulla oli kuitenkin hyvä syy. Lähdin nimittäin kirpputori Valtterille mun kaverin kanssa. Me oltiin siellä kaheksan aikaan ja sillon jo siellä oli paljon porukkaa. Kaikki myyjät ei ollu saanu vielä pöytiinsä valmiiks, joten meillä oli hyvin aikaa kiertää koko paikka ja etsii ne potentiaalisimman näköiset pöydät. Tää oli mun ensimmäinen kerta Valtterilla, enkä ole muutenkaan kirppareilla pahemmin käynyt, joskus pienenä piipahtanut. Myyjiähän siellä oli ihan kauheesti ja kaikenlaista tavaraa. Olin aatellut, että jotain paitoja/neuleita voisin ostaa, mutta en housuja kun en pysty sovittamaan ja mun pitkiin jalkoihin pitää olla tuumakoko lahkeet. :) Löysin kuitenkin Vilan mustan neuleen ja maksoin siitä 2 euroo. Kaupassa olisin jotunu maksamaan 30 tai jopa 40 euroo. Se ei oo perus pikät hihat ja napit edessä neule, vaan niin sanottua "lepakkomallia". Tämä malli on erittäin hankala selittää joten taidan pistää tähän väliin kuvan. Jotta malli näkyisi kuvassa, tätä neuletta ei voinut kuvata roikkumassa henkarissa, joten...


Muuta mä en ostanut, mutta todennäköisesti menen käymään toistekkin ja osaan ehkä katsoa paremmalla silmällä mitä kaikkea pöydistä löytyy. Pakko muuten mainita, että tosi monessa myyntipöydässä oli tuotteita H&M:stä. Pisti vaan tollanen juttu silmään siinä parin tunnin kiertelyn aikana. :)

Niinku kaikki jo varmaan tietää, kesälomaan on tosi lyhyt aika. Mun laskujen mukaan kun otetaan kaikki viikonloput, toukokuun 1. koska on vappu sekä helatorstai 17.5. päiviä on jäljellä 37! Tohon en ole laskenut kevätjuhlaa 2.6. Mua henkilökohtasesti väsyttää arki ja haluaisin sille piiiiitkälle kesälomalle joka on muuten melkein täynnä ohjelmaa. Tästä voi olla outoo puhuu nyt, pääsiäislomalla, mutta tää nyt vaan on yks pidennetty viikonloppu siinä vapun seurana. Kuitenkin nyt pitää tsempata nää viimeset viikot niin sillon viimeistään tietää ansainneensa lämpimän ja pitkän loman. Onneks tää kevääntulo näytti tänään taas vähän paremmalta. Kyllä se lämpö viel tulee!! :D Jaksamisii kaikille tähän viimeseen loppukiriin!



-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti