torstai 5. huhtikuuta 2012

Happy Easter!

Heipsis täältä tien päältä! Istun tällä hetkellä autossa ja nokka näyttää kohti Tamperetta. Yllättävän hyvä nettiyhteys, mutta onko se kauheen iso yllätys nykyteknologialla? En mä tiedä. Mulla oli tarkotuksena kirjottaa jo eilen illalla mutta se ilta vaan jotenki suhahti ohi muita juttuja tehden. Keskiviikkohan on se päivä, kun mä olen tallilla. Sieltä kun pääsin mun piti syödä, kävin saunassa, katsoin Salkkarit ja juutuin kännykällä nettiin. Niin ja lakkasin mä illalla kans kynnet.
Tiistaina kävin koulun jälkeen tekemässä nopean visiitin Itikseen. Oon jo kauan yrittäny saada sellasen Ginan pitsipaidan, mutta en ole onnistunu. Nyt kuitenkin menin taas kattomaan jos tärppäis. Pyörin siel kaupas ja meinasin jo luovuttaa ja lähtee meneen, mut sitten huomaan kaks sellast vaaleensinistä paitaa last chance- rekissä. Toinen niist oli just hyvää kokoo!!! Nyt mulla on sitte vaaleensininen pitsipaita! Happy.
Erittäin vaikea kuvattava, mutta sain tälläsen
kuitenkin otettua.
Löysin myös Andiamosta aivan ihanat ja kesäiset balleriinat, nimittäin kirkkaan oranssit! :D On tukevan oloset nii niillä pystyy varmaan käveleen vähä pidempäänkin kesäisillä kaduilla.



Tänään mun koulupäivä lyheni ihanasti kahella tunnilla. Pääsen muuten Torstaisin kolmelta, mutta tänään jo yhdeltä kun pääsiäisloma alkoi.Nää pidennetyt viikonloput tulee ihan tarpeeseen. Vielä kun ilmat pysyis keväisinä niin mulla ei olis mitään valittamista, ainakaan toistaseks. Tänään on arska paistanu mut silti oli aika jäätävä ilma kun koulusta kävelin kotiin. Matkalta tuli napattua kuva puiden lomasta paistavasta auringosta. Ihan tätä varten kuvasin. :)

Nyt ohitetettiin äsken Idea Park joten tästä ei kauaa mee enää perille. Kotona kuvasin vielä pääsiäisaiheisia otoksia. Toivottavasti kaikilla on hyvä loma, mulla ainakin tulee olemaan, tai ainakin vielä tuntuu siltä.
Minä ja kilon suklaapupu! Olen karkkilakossa, mutta saapahan
muut syödä enemmän

Näkyy vähän huonosti kun paperit on päällä
mutta suklaata ovat ja odotan vaan lakon
loppumista että pääsen syömään.
Vielä kerran hyvää pääsiäistä ja lomaa!! Muistakaa te syödän munkin puolesta pääsiäismunia!


-Hanna-





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti