keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Pannukakkua ja lukuhetkiä

Viikko jo puolessa välissä? Miten nää päivät menee näin nopeesti?
Maanantaina ihan semmonen normi päivä. Illalla oli taas kerran, mikäs muukaan kun korispeli. :) Voitettiin, haha.
Eilen mä menin kirkolle. Siellä oli myös muitakin ryhmiä diakoniarasteilla. Homma sisälsi neljä rastia, mistä jokainen oli kuuntelua, keskustelua tai videon kattomista. Ihan mukiin menevä ilta.
Tänään sitten aamulla oli köksän tunnin vuoro ja niinkuin viimeksikin, mulla olis taas kuva tuntien aikaansaannoksesta. :)
Siinä lepää ihan uunituore Ahvenanmaan pannukakku ja
ihan ise olen sen leiponut. Pakko myöntää että onnistuin.
Tänään pääsin käymään tallilla ja ratsastelemassa. Kivaa oli. Sinne tulee aina ikävä, jos tulee semmonen tilanne että esim. viikkoon ei pääse. Mä tarvitsen mun tallikeskiviikon. :)

Oli tässä päivässä vielä kolmaskin ihana juttu. Sain uutta luettavaa, nimittäin tänään tuli uusin Miss Mix. Tilaajana sain sen tänään ja taitaa tulla kauppoihin sitten huomenna, jos en ihan väärin muista.
Tällainen lehti tänään.
Nyt on mun aika laittaa kone kiinni ja ehkä vilkasta noita enkun sanoja. Sanakoehan meillä on huomenna heti aamulla, arvioisin siinä 8.20 ehkä jos ope siihen aikaan olis tullu.

P.S. Keksin vielä jutun mitä kertoa. Lähen Perjantina nimittäin Turkuun ja siellä olis tarkotus mennä illalla The Voice of Finland laulukilpailun suoraan lähetykseen katsojaksi. Mahdollisuus on että meikäläisen pärstä nähdään ruudussa.Siitä kerron sitten lisää viikonlopun aikana.


-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti