sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

The Hunger Games

Heipsan! Onhan kaikki varmasti muistanu kääntää kelloja kesäaikaan? :) Aamulla kun mä heräsin, ei kyllä kauheen kesäiseltä näyttäny- yöllä oli satanu lisää lunta! Onneks se näyttää sulaneen tässä päivän aikana kuitenkin pois ja on kai joku sellanen sanontakin, että uusi lumi on vanhan surma, tai jotain sinne päin.

Sitten mä pääsen tän postauksen pääaiheeseen. Viime postauksessa kerroin, että olen menossa katsomaan Nälkäpeli elokuvan. No, nyt mä sitten olen katsonut sen. :D Se oli toosi ihana leffa! Siinä oli iloa, surua, toivoa ja pari kohtaa missä ainakaan mulla ei ollut sydänkohtaus kaukana. Kaikki jotka ovat lukeneen ekan kirjan ja menevät katsomaan leffaa huomaavat, että siitä puuttuu/jää mainitsematta muutama kohta mistä saa lukea kirjasta. Esimerkkinä kohta, jossa päähenkilö Katniss räjäyttää ammattitribuuttien tavara pyramidin. Kirjassa Katnissin vasen korva kuuroutuu räjähdyksen takia, mutta elokuvassa asiaa ei mainita ollenkaan. Lopussa on myös hyvin pieni asia (liittyy marjoihin) mikä on kirjassa eri tavalla. Myös Katnissin esiintymisasut ovat elokuvassa pienemmässä roolissa kuin kirjassa. Nämä kaikki ovat kuitenkin pikkuvikoja ja kaiken kaikkiaan elokuva oli erittäin hyvä.
Tossa vielä Nälkäpelin leffa traileri yläpuolella. Menkää ihmeessä katsomaan!

Nyt mun pitäis varmaan kirjottaa yks enkun aine, sitten kun olen ensin lukenut muutaman ihmisen blogia. :) Viikon varrella löytyy lisää postauksia. Siihen saakka, moikka!



-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti