lauantai 31. maaliskuuta 2012

Linssiludeilua

Hyvää Lauantai iltaa!
Eilen mä lähdin kaks tuntia aikasemmin koulusta, koska lähdin Turkuun. Lähdin sinne äidin, sen työkaverin ja työkaverin miehen kanssa. Tämä työkaverin mies tuli hakemaan mua kahdelta ja mentiin sitten hakeen mun äiti ja sen vaimo töistä. Sitten kohti Turkua! Turussa mentiin hotellille, joka oli siellä Turun keskustassa. Tälle Turun reissulle oli muuten syynä kutsu, kattomaan The Voise of Finland ohjelman suoraa lähetystä ja kutsu tuli äidin työn kautta. Illalla ennen lähetyksen alkua käytiin syömässä, seurueessa mukana me jotka tultiin siinä autossa+ tämä meidät kutsunut äidin työtuttu ja hänen miehensä. Syötiin keskustassa aivan ihanassa ravintolassa nimeltä Blanko. Ruoka oli ihan mieletöntä alkuruoasta jälkiruokaan. Itse söin alkuun friteerattuja tiikerirapuja ja salaattia, pääruokana lohta maustettuna esim. rosmariinilla ja siinä lisukkeena täysjyvärisotto ja jälkiruoaksi jäätelöannoksen. Olin erittäin täynnä kun lähdettiin kohti Logomo salia, missä suorat lähetykset kuvataan. Paikoista tiedettiin sen verran, että ollaan aika edessä ja joku sattaa näkyä useinki TV- kuvassa. Kun siirryttiin saliin ja etsittiin paikat, niin ne olikin ihan tähtivalmentajien tuolien takana!! Mä istuin suoraan Elastisen tuolin takana! Se lähetys on mulla boksilla nauhalla ja pitää jossain välissä katsastaa kuinka paljon on tullut linssiludeiltua. :) Todennäköisesti aina kun tuomareita yhdessä tai Elastista yksin kuvattiin.
Tässä kuva lavasta ennen lähetyksen alkua ja otettu mun paikalta,
eli olin erittäin lähellä! Oikeanpuoleinen tuoli on Elastisen ja toinen Lauri Tähkän.
Lähetys alkoi Paula Koivuniemen esityksellä yhdessä oman joukkueensa kanssa. Siitä siirryttiin itse esityksiin. Onneks saatiin kutsu just tähän lähetykseen, koska Elastisen joukkueessa on mun mielestä parhaat laulajat ja pääsin nyt näkemään ne! Illan parhaat esitykset oli mun mielestä Mikko Sipolan ja Lauri Mikkolan, jotka on molemmat Elastisen joukkueessa. Mikko lauloi Hurts yhtyeen Stay kappaleen ja Lauri lauloi Michael Jacksonin Bad. Ihan mieletön tunnelma koko illan ajan ja lopuksi esiintymään tuli Olavi Uusivirta. En ole mikään suuri fani, mutta viihdyttävä esitys, sitä en voi kieltää. Kuvia tuli räpsittyä, mutta niitä ei saanut ottaa kun mainoskatkoilla jolloin laulajat ovat bäkkärillä ja tähtivalmentajien ympärillää pörrää tuotantoihmisiä ja meikkaajia. Sain kuitenkin räpsästyä kuvat Michael Monroesta, Lauri Tähkästä ja Elastisesta.



Laurin kuva on hieman tärähtänyt, mutta olen erittäin iloinen Michaelin kuvasta koska se pomppi siellä koko ajan menemään tai sitten seisoi selkä yleisöön päin. Niissä kuvaus "olosuhteissa" toi otos on mestariteos! :D Elastinen perus mainoskatko lagaus. Mainittakoon vielä, että Lauri jakoi meille vesipullon kun niitä oli siinä tuolien vieressä, haha.

Tänään sitten aamulla herättiin äidin kanssa kasilta ja mentiin aamupalalle. Meidän juna kotiin päin lähti yheltätoista eikä asemalle ollut matkaa juuri mitään, mutta haluttiin käydä katsastamassa Turun Stockmann, joka oli meidän hotellia vastapäätä. Mukaan lähti tänään pelkkää kosmetiikkaa. Mulle uus ripsari, Max Factor Masterpiece Max ja Lumene Natural Code sävyttävä huulivoide sävyä 4 Strawberry Candy. Suomeksi sanottuna se on vähän oranssiin taittavan punainen. Ihana väri kevääseen!!
Sitten vaan yheltätoista junaan ja kotia kohti! Kotona en ehtinyt kuitenkaan olemaan kauaa kun oli vielä korispeli Malmilla, mutta nyt kun tän postauksen saan valmiiks, leviän sohvalle kattomaan telkkaria ja rentoutumaan. Illalla tulis ainakin Terra Nova, joka on muuten ihan ykkössuosikki tosta TV tarjonnasta.

Huomenna ohjelmassa kevätvaatteiden shoppailu. Hakusessa ainakin uudet farkut, keväinen huivi, oranssit balleriinat ja muuta mukavaa. Ostoksista postausta huomenna. Hauskaa illanjatkoa ja huomista päivää!



-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti