perjantai 23. maaliskuuta 2012

Oijoi

Otsikosta varmaan huomaa, että mulla on vähän oijoi kerrottavaa. Ensin kuitenkin kevyempi "huomautus", että tänään taas ihanan aurikoinen päivä (vaikka se aurinko kyllä nyt just piilossa). Kevät!


Sitten siihen oijoi osioon. Eilen mulla oli illalla korispeli Hyvinkäällä. Hävittiin, eikä ihan pienellä piste erolla vaan peli oli alusta saakka ihan selvä. Siinä kävi vähän hassusti: meitä oli paikalla seitsemän ja kaks ei pystynytkään pelaamaan kun ekan erän- jalkavikoja. Me jäljelle jääneet jouduttiin pelaamaan kaikki kentällä, ilman vaihtopelaajia. Sitten kävi niin, että yks meistä lensi ulos kentältä (sai viis virhettä) ja jouduttiin jatkamaan neljällä. Vastustaja ei tietenkään vähentänyt ketään kentältä vaan pelattiin alivoimalla. Viimeisessä erässä minä(!) siis MINÄ saan viidennen virheen ja lennän ulos. Tätä ei oo tapahtunu koskaan ennen! Hahaa, nauran! :D Loput pelas sitten kolme vastaan viis. Että sellanen peli tällä kertaa.


Sori, kuva ei ole nyt itse otettu vaan
Googlesta, koska kone ei kelpuuttanut
mun itse ottamaa vaan sano sen
olevan virheellinen.


Kun tulin kotiin, mun ihana äitini oli ostanut mulle Twilight Aamunkoi osa 1- DVD:n samalla kun se kävi Itiksessä laitattamassa kyntensä. Sille tehtiin ransakalainen manikyyri ja kun kysyin oliks sen tekemiseen käytetty jotain teippejä tai muuta millä voi rajata kynttä niin ei, ne oli tehty vapaalla kädellä! Jotkut vaan osaa. :)




Ajatuksissa on tehdä jossain vaiheessa vähän erilaisia postauksia.Kysymyspostaus on mahdollinen, kun nään että blogin katselukerrat vähän lisääntyvät. Ns. vaatepostaus on tulossa tossa ens viikon lopulla tai sitä seuraavan alussa, kun olen käynyt vähän kevätvaate ostoksilla. Saa myös ehdottaa/toivoa jotain jos tulee mieleen.


Sunnuntaina olen menossa katsomaan Nälkäpeli elokuvan, jolla on muuten tänään ensi- ilta. Siitä enemmän sitten Sunnuntaina.


-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti