keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

The sun is shining

Heissan ja ihanan aurinkoista päivää kaikille! Ensinnäkin siitä pelistä, mistä mainitsin nopeesti maanantain postauksessa niin sieltähän nyt tuli sitten häviö. Meillä ei ollu kun kuus pelaajaa paikalla ja koriksessahan kerrallaan kentällä on viis pelaajaa, niin ymmärrätte varmaan meidän pelin laadun kun ihmisiä alkaa väsyttää. No se siitä aiheesta. :) Eilen vietin vapaailtaa kattomalla telkkaria ja lukemalla Nälkäpeli kirjasarjan kakkososaa. Olen ihan koukussa ja haluan ehdottomasti nähdä ykkösosasta Perjantaina ilmestyvän elokuvan! Tänään menin kahdeksaksi kouluun ja ekana mulla oli köksää. Tehtiin suomalaista perinneruokaa, poronkäristystä ja perunamuusia puolukkahillon kanssa. Jälkiruokana oli kampanisut, mulle ihan täysin tuntematon entuudestaan. Makua voisi verrata murokekseihin. Kuva tossa alapuolella.
Maistuivat kyllä ihan hyviltä ja olivat hauskan näköisiä.
Loppupäivä sujui lukuaineiden parissa. Ruotsi, matikka, enkku, uskonto. Oijoi nyt väsyttää. :)

Tavallisesti mun Keskiviikkoihin kuuluu mennä neljältä tallille ja ratsastamaan, mutta ei tänään. Olen menossa kuudeks kirkolle- riparitapaaminen. Lauletaan riparilauluja. Lalalalalaaa :)

Lopuksi vielä muutama biisi mitkä soivat tätä postausta tekiessäni.





-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti