maanantai 23. joulukuuta 2013

Joulun odottelua

Heippa kaikki! Voi vitsi, huomenna on joulu! Tätä onki pari viikkoa jo tiiviisti odotettu, kun kuitenkin samalla saa tän ansaitun loman. Nähtiin lauantaina Annen kaa lahjojen vaihdon merkeissä ja samalla otettiin muutamat kuvat. Munhan piti postaa siis jo sillon heti, mutta mun kuvanmuokkausohjelmaan tuli ongelma joka ratkesi vasta tänään. Kun aina pitää kuitenki vähän värejä säätää ja kokoa muuttaa niin se muokkausohjelma on aika tärkeä. Nyt kuitenkin on ongelma ratkastu! Mä tulin eilen Mikkeliin joulunviettoon. Täälläkin on lumesta vaan jämät jäljellä, vaikka vielä pari viikkoa sitte oli kuulemma ihan kunnolla. No ei anneta tän lumenpuutteen lannistaa joulumieltä, eihän. Kohta meen koristeleen kuusta ja koko ajan tietty odottaa, että olis jo huominen kun mä niin tykkään joulusta!! Ja ootan myös lahjoja, vaikka se ei enää kaikkein tärkeintä ole vaan se tunnelma. Etenkin eräs tietty paketti on kiusannu mua jo hetken, mutta siitä lisää joulun jälkeen. :) Nyt mä toivotan teille kaikille oikein rauhallista ja ihanaa joulua! <3

4 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi! Hyvää joulua :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi! (---: oot todella kaunis. Hyvää joulua!

    look-at-the-mess.blogspot.fi

    VastaaPoista