sunnuntai 25. elokuuta 2013

Kuulumisia+ ostokset







Heippa! Koulu on nyt totaalisesti alkanu ja perjantaina oli eka ruotsin sanakoe. Muutenkin oon jo lukenu aika paljon, että pysyis mukana. Torstainakin tein läksyjä pari tuntia ennenku lähin kavereitten kaa kattomaan ton uuden Percy Jacksonin. Leffa oli mun mielestä hyvä, kun muutenkin tykkään tollasista fantasialeffoista. Nyt viikonloppuna olin Tampereella ja käytiin mun serkun kanssa Ideaparkissa kaupoilla. Harmaa neule on Lindexiltä, ihan parasta syksyyn! Sitte ostin kaks liikkapaitaa ja korun cubukselta. Oon pari kertaa kattonu tollasia koruja mis on kotka, mut aina ne on ollu aika isoja. Niitä on kuitenki nyt nii paljon, että ihme jos ei olis mieleistä löytyny. Sitte on vielä noi Pretty Little Liars kirja ja toisen tuotantokauden dvd. Kirja on viides osa ja oon tykänny noista ihan hirveesti. Toi eka tuotantokausihan tuli talvella ja mulla on myös dvd:nä. Oon kuullu, että toka tuokkari näytettäis Suomessa marraskuussa, mutta nyt pääsen näkeen sen aikasemmin. Sellasia siis mulle, huomenna taas kouluun eli mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

6 kommenttia:

  1. Oi PLL-sarja on ihan huippuhyvä!

    http://likethousands-stars.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mistä ostit ton pll:n tuotantokauden? Aivan mahtava sarja ja en itsekkään malttaisi oottaa marraskuuhun..

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mä tilasin sen cdon.comista. Oli vielä kaiken lisäks puoleen hintaan! :)

    VastaaPoista
  4. ihania ostoksia! (: oot tosi nätti!

    <3:lla whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista