lauantai 31. elokuuta 2013

Haaste

Sain tän haasteen blogista http://johanna-laitinen.blogspot.fi/. Ja tän haasteen ideana on huomioida niitä blogeja, joilla on alle 200 lukijaa.

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta

1. Aloitin lukion nyt syksyllä ja hyvin on lähtenyt syksy käyntiin ihan uusissa kuvioissa.

2. Lomalla oli tosi ihanaa, mut silti on kivaa saada perusrytmi takasin.

3. En kuitenkaa tykkää, kun tulee talvi ja on pimeetä ja kauheen kylmä. Mut laskettelemaan on kivaa päästä!

4. Alotin nyt lukiossa pitkän matikan ja A- ruotsin, katotaa miten menee ku eka koeviikko tulee.

5. Mun lempisarja on Pretty Little Liars. Se vaan vie mukanaan!

6. Oon harrastanu ratsastusta 12 vuotta, eli alotin kun olin neljän vanha.

7. Tykkään tosi paljon matkustelusta ja haluun nähä mahollisimman monta paikkaa tulevaisuudessa.

8. Kävin eilen kattoon 1D This Is Us elokuvan ja vuodatin kyyneleitä ekaa kertaa leffateatterissa. :D

9. Eli siis tykkään 1D:n musiikista mut kuuntelen tietty muutakin. Suomalaisista Cheek ja Mikael Gabriel on parhaita!

10. Monet mun ikäset ei lue kirjoja vapaa- aikana kun koulukirjoissa on ihan tarpeeks. Mä oon kuitenkin niitä joilla on aina joku kirja menossa, lukeminen on tosi kivaa!

11. Tää on tosi vaikeeta keksii itestään näin monta asiaa kerralla kerrottavaksi.


11 haastajan kysymystä

1. Vietätkö paljon aikaa päivästä tietokoneen ja telkkarin seurassa?
Mun mielestä ihan sopivasti. Koneen ääressä menee just näin postauksia tehdessä ja sitte telkkaria katon yleensä iltasin.

2. Jos voisit olla joku toinen ihminen päivän ajan, kuka olisit.
Kyllä taidan jäädä omaksi itsekseni. Oma elämä on se paras. :)

3. Onko sinulla riippuvuuksia?
Ei mulla ole. 

4. Uskotko yliluonnolliseen?
En mä usko. Kylhän joskus esim. kauhuelokuvien kattomisen jälkeen kuvittelee kaikenlaista, mutta en mä silti usko että ne olis totta.

5. Kesä vai talvi?
Ehdottomasti kesä!!

6. Tilaatko netistä vaatteesi?
En osta mun vaatteita netistä. Käyn kyllä nettikaupois kattomas aika usein, mutta en tilaa mitään.

7. Toistuuko joku unistasi monta kertaa?
On jotkut unet toistunu, mutta ei nyt pitkään aikaan.

8. Suurin toiveesi/haaveesi?
Tää on tosi vaikee kysymys. Kai niitä suurimpia on, että saa hyvän todistuksen lukiosta ja muutenkin menestyy elämässä. :)

9. Oletko hyvä säästämään rahaa?
Oon joo. Kun ei lähe kaupoille kierteleen tai jos lähtee nii päättää et ostaa vaan ne mitä oikeesti tarttee.

10. Lukio vs. amis?
Lukio, siellähän mä nyt itekki opiskelen ja se on ollu mulle aina se ainoo vaihtoehto, minne mennä peruskoulun jälkeen.
11. Mikä blogin tekemisessä on parasta?
Mä tykkään kuvaamisesta, mut en varmaa kauheesti tekis sitä jos niit kuvii ei vois mihinkää laittaa. Nyt kun on blogi nii tulee otettuu kaikesta muistoja.

Tässä vaiheessa rikon tän haasteen sääntöjä ja jätän haastamisen tekettä. Mulla ei lukulistalla ole alle 200 lukijan blogeja enkä ole ehtinyt niitä ettimäänkään. Mutta tässä nyt saatto tulla jotain uutta musta. :)

2 kommenttia: