torstai 18. huhtikuuta 2013

Hulluuksia


         




Nonii, pääsinhän mä vihdoin laittamaan näitä Hullujen Päivien ostoksia ettei ihan ehdi vanheta. Mun tosiaan piti tulla jo alkuviikosta, mutta kokeet ja sanakokeet vei mun ajan. Tänää oli onneks viimisenä tällä viikolla enkun valtakunnallinen ja sen jälkeen oltiin loppupäivä Heurekassa. Mutta sitte noihin muutamiin ostoksiin. Siitä löytyy kevääseen punaset Vilan housut. Noi ei oo mun mielestä denim kangasta vaa jotai pehmeempää mut en tiiä oikeen mitä. Oli mitä tahansa nii kivat jalassa. Sitte olis Dr. Denimin farkkushortsit. Mulla on ollu vaa yhet farkkushortsit tähän asti nii nyt piti saada toiset. Toi Piecesin laukku ei ollu hullujen tarjouksessa, mutta ihastuin heti kun näin. Se on aika iso eli menee koululaukusta ja myös johonki yökylä reissuun kun ei ole paljoo tavaraa mukana. Mun piti laittaa tähän samaan mun H&M:stä ostama huivi, mutta mä en saanu siitä vielä otettuu kunnollista kuvaa joten jääköön myöhemmäksi. Huomenna olis taas perjantai, kauheen nopeesti taas yks viikko menny. Voisin tästä mennä kattomaan viel vähän telkkarii ennen nukkumaanmenoo. Mukavaa viikonloppuu!

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti