sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Harva oikeesti mitään tietää










Eilen illalla olin kaverilla viettämässä leffailtaa ja olin siellä myös yötä. Paljoo en ole nukkunu, joten tänään pitää päästä ajoissa nukkumaan. Aamulla mun piti lähteä melkein heti kun heräsin niiltä muutamien tuntien unilta, koska olin sopinu näkeväni Annee. Lähettiinkin keskustaan kierteleen ja kaupoille. H&M:stä ostin uuden huivin, mutta sitä voin esitellä mun Hullujen Päivien ostosten kanssa tässä parin päivän sisällä. Kolmen sepän patsaalle oli tuotu tollasia kylttejä, mille naurettiin sitte ihan älyttömästi. Joo mut ei mut joo miks ei. :D Kenelle noita ideoita oikeen tulee? Iltapäivällä käytiin Vapianossa syömässä. En ollu aikasemmin vielä käynyt, mutta oli kyl tosi kiva paikka ja hyvää ruokaa. Huomenna olis taas maanantai ja ens viikolla on enkun sanakoe, ruotsin sanakoe, fyssan koe ja enkun valtakunnallinen. Huhhuh onneks kesälomaan on enää 47 päivää! Mutta kohta pitää tosiaan mennä nukkumaan eli hyvää yötä.

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti