torstai 21. kesäkuuta 2012

Cyprus calling



kuvat: finnmatkat.fi


Huomenna aamulla olis sitten aika suunnata kohti lentokenttää, mistä matka jatkuu Kyprokselle!! Aijemmin en ole Kyproksella käynyt mutta vaikuttais tosi kivalta paikalta. En tiedä vielä pystynkö tuolta reissusta postaamaan, mutta jos se vain suinkin on mahdollista tuun tänne huutelemaan kuulumisia. Jos ei mitään rupee kuulumaan niin en ole kuin viikon pois tältä puolen ruutua. :D Yritin tossa äsken kattella noita mukaan pakattavia, enkä oikeen osaa hahmottaa paljonko mä viikon aikana käytän sielä vaatteita. Ollaan kahtena aikasempana kesänä lähetty kahdeks viikoks pois ja nyt ollaan puolet vähemmän niin siitä johtuu tää mun hahmotusongelmani. Sitte kohta lähen sinne Englantiin ja oon kolme viikkoo pois, mitenköhän mä sinne pakkaan? Mä jatkan täällä pakkaamista ja koitan päästä ajoissa nukkuun, aamulla pitäis olla kentällä noin 6.30... miten mä jaksan herää!! Viettäkää te täällä hyvä ens viikko ja olkaa kiltisti jussina!! :D


-Hanna-

3 kommenttia:

  1. have fun beibe, me nähää sit englannis ku tuut perässä(:

    VastaaPoista
  2. kiitos molemmille näin jälkikäteen! joo mona me nähää sitte kahen viikon ja jonku neljän päivän pääst:DD

    VastaaPoista