sunnuntai 20. toukokuuta 2012

This sunny weekend

Tervee! Ihana aurinkoinen viikonloppu takana. Eilen oli ne mun serkun häät, eli mulla on vihdoin teille kuva siitä mekosta minkä ostin sillon Hulluilta Päiviltä. Siellä juhlassa meni koko eilinen päivä. Ensin mentiin kauniiseen kirkkoon Oulunkylään ja sieltä juhlapaikalle. Oli mukavat juhlat ja aurinkoinen ilma.
Siinä se on ja minä myös illalla juhlien jälkeen.
Tänään sitten päivällä oon kitkeny rikkaruohoja meidän takapihan kukkapenkistä. Se oli ihan mukavaa puuhaa sen jonkin aikaa. :) Olis ollu vielä parempi jos aurinko olis paistanu siihen missä olin nii olisin saanu vähän väriä. Sitten kolmen aikaan menin kirkolle, musiikkitapahtumaan. Aiheena kirkkomusiikin historia. Kuulostaa ehkä pahalta, mutta oli ihan OK. :) Kun sieltä pääsin kotiin, lähin vielä lenkille. Nyt loppu ilta sujuu telkkarin seurassa ja huomenna alkaa se toiseksviimeinen kouluviikko. 11 päivää jäljellä kun se kevätjuhlapäivä lasketaan mukaan !! Hauskaa viikonalkua.

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti