tiistai 6. elokuuta 2013

Ostoksia


Käytiin Annen kaa eilen Itiksessä kattelemassa jotain uutta kivaa koulun alkuun. Mä ostin noi kaks paitaa. Farkut ostin jo viime viikolla, mutta aattelin esitellä nyt tässä samalla.

Eli Stockalta ostin Onlyn perus tummansiniset farkut. Noi on yhet mukavimmista farkuista mitä mulla on ollu ja sellaset tosi pehmeet. Uudet suosikit!



Sitte on noi kaks paitaa. Molemmat löyty New Yorkerista. Ensimmäinen kerta kun sieltä ostan mitään, vaikka käyn sielä melkein aina kun meen Itikseen. Ylemmässä topissa toi kuvio on omana kerroksenaan valkosen topin päällä. Tosi kivan näkönen ja mukava päällä. Tän alemman topin kun näin nii tiesin heti, että se pitää saada. Tykkään paljon tosta ankkurikuvasta. Nyt kevään ja kesän aikana sitä onkin tullu kauppoihin paidoissa ja koruissa. Että sellasia oon nyt löytänyt. Nyt kun koulu alkaa nii vois sanoa, että on syksy. Siitä tulee mieleen neuleet ja takit mitä käyttää kun sataa kaatamalla ja ilma on kylmä. Mut nyt tällä viimisellä lomaviikolla on ollu tosi lämmintä, nytkin jotain 25 astetta. Kivahan se on, mutta ens viikolla ei enää näin lämmin tarvis olla, kun joutuu oleen koulussa sisällä. Mutta mä lähen nyt tosiaan nauttiin tosta auringosta lenkille, kun koko päivän oon ollu sisällä!

        -Hanna-

10 kommenttia:

  1. Ihana banneri! Ja kivoja ostoksia, sulla on hyvä maku c:

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Sulla on kiva blogi, liityin siis lukijaksi :)

    http://ajatusleikkini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos kiva kuulla ja tervetuloa! :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja ostoksia, voisit kuitenkin poistaa noista kuvista kehykset :)

    VastaaPoista
  5. Kiitti kommentista ja vinkistä :)

    VastaaPoista
  6. Kivan oloinen blogi sulla! :)

    saarukka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Kiitos ja samoin, kävin kurkkimassa :)

    VastaaPoista
  8. Moikka! Mie oon haastanu sut mun blogissa! Käyppä kattoo =) http://johanna-laitinen.blogspot.fi/2013/08/blogihaaste.html

    VastaaPoista
  9. Kiitos, kivaa päästä tekee! :)

    VastaaPoista