perjantai 15. helmikuuta 2013

Meikkipussin sisältö



Noniin, nyt olis sitten meikkipussin sisällön esittelyn aika. Tossa yläpuolella näkyykin mun viime viikonloppuna ostama uusi meikkipussi. Toi on nyt paljon paremman mallinen kuin mun edellinen ja kaikki tarvittava löytyy helpommin.

Meikkivoiteena käytän tota Maybelline Fit Me- sarjan voidetta ja samasta sarjasta mulla on kans toi peitevoide. Molemmista tykkään tosi paljon ja toi on ihan mun sarja. Puuteri on Lumene Natural code, kiiltoa ja punaisuutta peittävä. Se on kans toiminu mulla tosi hyvin.

Huulirasva mulla kulkee aina mukana, kun varsinkin näin talvella huulet rohtuu helposti. Sitte tällä hetkellä mukana on kulkenu vähän sävyttävä huulikiilto sekä toi Max Factorin glitterpuna.

Perusmeikkiin kuuluu tietysti ripsari ja mä käytän Maybellinen One bye One ripsaria. Joinain aamuina, jos on vähän ylimääräistä aikaa mä teen rajaukset tai sitte laitan luomiväriä. Ja ripsarin laiton jälkeen käytän vielä tota ripsiharjaa ja tolla on välillä kätevä oikoa kulmiakin.

Siinä sitten vielä vähän jotain sekalaista. Peili tietysti aina mukana, jotta näkee pysyykö meikit päivän aikana paikallaan. Korjausta varten on topsipuikko mukana ja sitte muutama pompula ja pinni. Mulla on meikkipussissa aina kans toi mieni DKNY hajuvesi, mikä on paljon kätevämmän kokonen kun isot pullot.
Tänään koulussa oli liikkapäivä ja mä olin kattomassa Sotungin lukion wanhat. Oli tosi kiva päästä näkeen kun sielä oli sellasii joitten kans oon ollu samassa koulussa aikasemmin. Ja jee nyt on loma alkanu!!! Huomenna 7.06 lähtee juna ja koko päivä matkustetaan Rukalle. Sieltä saatan muutamia postauksia tehä tai ainakin kuvia laittaa. Hyvää lomaa kaikille! :D

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti