sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Piparin tuoksua, tonttuna juoksua











Tästä selvästi on tullut tapa, huono sellainen, että mä postaan aina sunnuntaisin. Aina muka vaan sunnuntaina on aikaa ja jotain kuvia, nytkin mä löysin muutaman kuvan mitkä olin aatellut julkastavaks joskus aikasemmin, mutta enpä ole laittanut, hohhoi. No mut nyt kuitenkin tulee taas jonkinlaista tarinaa ja kuvia sekalaiselta ajanjaksolta. :) Otsikostakin näkee sen päällimmäisen ajatuksen, mikä on sama varmaan aika monella muullakin, joulu. Enää kaks viikkoo ja sitten on taas joulu, saa syödä mumsmums, avataan lahjoja jotka joku valkopartainen herra on käynyt jakamassa ja kuunnellaan ehkä vähän joululauluja. Se on jännä juttu, miten toi sama kaava toistuu joka vuosi mutta sitä odottaa aina vaan yhtä paljon. :) Noita kuvia kun katoin niin näytti olevan ihan itsenäisyyspäivän juhlien puolikkaasta asukuvasta köksän tunnin joulukahvitorttuihin ja jotain muuta sekalaista. Eilen tuli testattua Helsingin keskustaan avattu Hard Rock cafe ja oli tosi kiva paikka saatu tännekkin. Ja viimeisenä on perjantaina postissa tullu uus iPhonekuori, joka on selvästi "enemmän bling" kun mitä muut, mutta tohon mä vaan ihastuin heti kun näin. :) Olis kiva päästä uloskin kuvaileen ja laittaa kerranki kunnolla ideoituja kuvia niin enköhän mä sen ennen joulua järjestä, toivottavasti. :) Hauskaa viikkoo!

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti