sunnuntai 25. marraskuuta 2012

All these little things







Tästä sunnuntaista on tullu mun ihan virallinen postauspäivä. Keskellä viikkoo ei oikeen oo koskaan aikaa, eikä kuvia, joten tää jää sitte sunnuntaille. Huomasin, että mun kuvatkin on tänään aika huonolaatusia joten pahottelen. :) Eka viikko koulussa meni ihan kivasti, tuntuu jo vähä niinku ei oltais pois oltukkaa. Uus jakso alko siis meilläkin nytte ja lukkari on kyl kivempi ku edellinen, mul on kaks kasin aamuu, kaks ysin aamuu torstaina ja perjantaina ja tiistai on ihana yhentoista aamu! Olin perjantaina kattomas ton uusimman Bondin, sen perusteel oisin voinu laittaa biisiks Adelen Skyfall mut en nyt sitte kuitenkaa. :) Oli kyl hyvä ja aika erilainen ku muut mitä oon nähny. En oo nähny viel muita missä Bondia olis esittäny Daniel Craig, mut se on hyvä ja sopii rooliin. Oon alottanu projektin kattoo kaikki Bondit kun ne nyt tulee maanantaisin neloselta mut niitä on tullu vasta joku viis ja Skyfall on 23. joten mulla on vielä aika paljon katottavaa. :) Siinä ennen leffaa oli aikaa tehä ostoksia nii kävin Body shopista ostaa shower geelii ja huulirasvaa. Tykästyin tohon greippi huulirasvaan tosi paljon ja tänään just mietin miks en oo ostanu noita aikasemmin! Sitte Accessorizesta löysin ihanan söpön rusettisormuksen, jag tycker. :) Kohta pitäis varmaa mennä suihkuu kunha saan tän One Directionin uuden levyn kuunneltuu Spotifysta nii pääsen sitte kattoon Tanssii tähtien kanssa ja Olipa kerran. Hyvää ens viikkoo taas kaikille!

-Hanna-

2 kommenttia: