keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Only one week left

Nonii, taas on melkein viikko vierähtäny tosta edellisestä postauksesta. Tulin sieltä Tampereelta jo maanantaina, mutta ilman mitään ihmeellistä postausaihetta. Ja eilisenkin päivän voi tiivistää yhteen kuvaan.
Siinä on mun eilinen päivä. :) Aamupäivällä olin poimimassa mansikoita ja illalla golfaamassa. Siihen väliin mahtu sohvalla chillaamista, tai laiskottelua. Täs nyt oon ollu menos eri paikois ympäri Suomee nii toimettomana on kyl vähä tylsää. Mutta kohta ei oo enää tekemisestä puutetta, Englantiin on viikko!! Siellä mä en saa ku pari tuntii vapaa- aikaa per. päivä ja sillonki menos joka paikkaan. Muistan hyvin ku matka varattiin ja vuosi tuntu niiii pitkältä ja nyt tasan viikon päästä mä oon ollu jo monta tuntii Englannissa! En tiiä koska pitäis alkaa pakkaan ja laittaan mukaan lähtevii vaatteita sivuu et en sitte Tiistaina illalla huomaa et eikä! se paita on pesussa. :D Rahaaki pitäis vaihtaa isäntäperheen tuliaiset ostaa, kaikki muu taitaa olla hoidettu. Tällasiin maisemiin oon suuntaamassa>>




kuvat: Google kuvahaku

-Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti