torstai 10. toukokuuta 2012

My brand new baby

Atshuu ja moikkamoi vaan kaikille! Mulle on nyt iskeny kauhee koivuallergia ja ei oo kyllä yhtään hauskaan. Täs on viel seki, et esim tänää tuntu olevan pahempi ku eilen, nii kiva. Silmät kutisee, nenä vuotaa ja kurkku on välillä kuin Saharan autiomaa. Oon ollu kyl koulus, ei tää sitä estä, mut varsinki aamusin on aika huono olo. Olon helpottajina nessut, nenäsumute, blistex ja silmätipat. :)

Mutta niin, mitäs tältä viikolta... Keskiviikolta olis kyl yks näkemisen arvoinen kuva köksästä.

Vatkattiin tollanen pieni kasa kermavaahtoo omenapiirakan kaveriksi. :)

Sitten tänään on ollukki piitkä päivä, tai siltä se tuntuu. Olin ollu kolme tuntii koulussa ja kello oli ykstoista vaikka tuntu olevan ainakin yks. Tunnit mateli ja mantsassakaa ei ollu oikeen tekemistä kun oon tehny jo kaikki tän kevään hommat. Tänä keväänä tartti tehä vaa sellasii vihkotehtävii ja Eurooppa työ mis esiteltiin joku Euroopan valtio. Mä tein sen Ranskasta. Siinä meni sitte kaks mantsan tuntii koneella blogeja lukien ja nettikauppoja selaillen.

Koulun jälkee lähettiin kaverin kaa Itiksee kierteleen. Ensin käytii kuitenki syömäs paniinit Ciao Caffeessa. En oo aikasemmin käyny sielä, mutta sen verran mukavan vaikutelman anto että pitää mennä joskus uudestaan ja maistaa jäätelöö, koska sitä siel oli suuret valikoimat.
Yritin ettiä beigen värisiä korkkareita mun konfis mekon kans mutta en löytäny vielä. Niitä on nyt kaupat täynnä, tiiän sen, mut mulle ei mitkä tahansa käy koska oon näin pitkä. Niis kengis mitä löysin oli aikalailla kaikis 7-15 sentin korko, eli ei mulle yhtään. Löysin kuitenkin ginasta toooosi ihanan clutchin mistä toi otsikko ja jolla ei ollu hintaa paljon mitään, verrattuna moniin muihin mitä oon kattonu, makso nimittäin vaan 9.95.


Ihan perus musta, mutta tykkään ihan kauheesti! Ylemmäs kuvas halusin näyttää miten iso se on, joten rinnalle tuli sitte alkukeväästä ostamani aurinkolasit. Arskat ostettu ennen tän blogin perustamista. Laukusta löytyy hyvin tilaa tarvittaville tavaroille ja epätasanen pinta tuo siihen vähän eloa. :) Tykkääntykkääntykkään!!!!

Vielä hei yks juttu liittyen ens syksyn Tet- harjotteluun. Mä laitoin sähköpostilla hakemuksen Stockmannille ja vastauksessa mua pyydettiin soittamaan ja sopimaan haastatteluaika tän henkilön kanssa joka vastaa näistä paikoista.  Olis niin kiva jos pääsisin sinne pariks viikoks syksyllä. Homman etenemisestä kerron lisää sitte tulevaisuudessa. :) Sitten vielä, että huomasin tossa bloggeriin kirjautuessani, että mun blogia on katottu yhteensä 270 kertaa! Kiitos siitä! Toivottavasti saisin joskus teidän kommentteja näistä mun höpinöistä ja jos on postaus toiveita niin kaikki otetaan vastaan.


-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti