keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Listening damn good music

Helou! Yritän keskittyy tähän kirjottamiseen, mut se voi olla vähän hankalaa kun kuuntelee näin hyvää musaa ku mä nyt. Kuuntelen nimittäin Elokuun uutta levyy Hääväki saapuu ja ihan mielettömin ihanii kesäbiisei! Ihan kesäfiiliksis oikeesti täst ei meinaa tulla mitään. :D Noniin, ryhdistäydyn ja kerron et mun kokeet tält vuodelt on O-H-I !! Eilen oli vika fyssan koe ja tänää enkku. Enkku oli helpoin mitä siit oon ikinä tehny. Kaks sivuu tehtävii ja yhen sivun luetunymmärtäminen mihin sitte kuulu kymmenen rastita oikea vaihtoehto kysymystä. Meil oli sijainen joka luki kuullunymmärtämisen tekstin ja ei kellekkään voinu niin hitaassa tahdissa jäädä epäselvyyksiä! :) Köksän tunneista on tullu mun vakio aihe näihin keskiviikon postauksiin, joten mitä sitä muuttamaan. Vietettiin kevätkahvitusta ja mä olin tekemäs kääretorttuleivoksii. Parhaiten ymmärrätte mitä tarkotan jos näytän vaa kuvan. :)
Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa :)
Huomenna olis sitte vapaa päivä! Viel ei oo mitää suunnitelmii mut enköhän mä jotai keksi. Perjantain sitte retkipäivä ja kaikki kasit lähtee Heurekaan. Se oli eka meidän (8D) ja 8B:n juttu ku meil on tässä jaksossa fyssaa, mut se oli epäreiluu niille joilla on jo ollu fyssa eikä ne päässy. Mennää sitte perjantaina kaikki kasit nii kenenkää ei tarvi itkee et ei päässy! :D Kuulette must sitte uudestaa huomenna tai viimeistää perjantaina. Viettäkäähän mukava vapaa huomenna! Moikka ja hyvää yötä.


-Hanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti